Mēs izmantojam sīkdatnes, lai dotu jums labāko iespējamo pieredzi mūsu mājas lapā. Turpinot pārlūkot šo vietni, jūs dodat piekrišanu izmantot sīkfailus. Lai iegūtu sīkāku informāciju un mainītu uzstādījumus, lūdzu lasiet vairāk saitē Privātuma politika.
Vairāk informācijas Akceptēt
81% no Admiral Markets UK Ltd. privātajiem ieguldītājiem savos kontos zaudē naudu, veicot CFD tirdzniecību. CFD ir sarežģīti finanšu instrumenti un tiem ir augsts risks attiecībā uz strauju naudas zaudēšanu sviras finansējuma dēļ. 81% no Admiral Markets UK Ltd. privātajiem ieguldītājiem savos kontos zaudē naudu, veicot CFD tirdzniecību. Jums būtu jāapsver tas, vai izprotat, kā CFD darbojas, un vai jūs varat atļauties uzņemties augsto naudas zaudēšanas risku. expand_more

McDonald's akciju iegāde un tirdzniecība

Aprīlis 20, 2020 09:25 Europe/Riga

Dzirdot par ātrās ēdināšanas biznesu un šīs nozares veiksmes stāstiem, pirmais, kas nereti nāk prātā ir uzņēmums McDonald's. Tas tika dibināts pirms 80. gadiem un šobrīd uzņēmums ir izaudzis līdz 38 000 restorāniem visā pasaulē. Kopš tika atvērts pirmais restorāns ASV pilsētā Čikāgā ir pagājuši 80. gadi un tieši 2020. gadā restorānu ķēde svinēs savu apaļo dzimšanas dienu.

McDonald's akciju tirdzniecība 2020. gadā

Nešaubīgi McDonald's ir uzskatāms par savas jomas flagmani. Tas ir sevi apliecinājis kā stabilu un augošu uzņēmumu, jau kopš tā darbības pirmās dienas pirms 80. gadiem. Tomēr raugoties no investora viedokļa rodas pamatots jautājums par to, cik tālu uzņēmums spēs augt un kad tiks sasniegti "izaugsmes griesti".

Skatoties uz McDonald's akciju cenu, savu vēsturisko maksimumu tā sasniedza 2019. gadā, kad vienas akcijas vērtība sasniedza 220 USD un jau novembrī tā nokrita līdz 190 USD. Sakontēji varētu šķist, ka tas nav nekas īpašs, jo vairumam vērtspapīru cenas kustība 13-14% robežās ir pierasta, bet vai tiešām?

McDonald's akciju kritums 2019. gada novembrī notika uz citu akciju izaugsmes fona. Šajā periodā akciju indeksi katru dienu sasniedza jaunus rekordus, turklāt S&P 500 akciju indekss no augusta līdz novembrim bija spējis augt par 10%, kamēr McDonald's zaudēja aptuveni septīto daļu savas vērtības.

Kāpēc investori, kuriem patīk stabilas akcijas izvēlas, piemēram, McDonald's vai Coca-Cola? Vai ātrās ēdināšanas milzis arī nākotnē paliks tikpat stabils savā izaugsmē un spēs saglabāt savu pievilcību investoriem? Kādi konkurences riski pastāv ēdināšanas nozarē un ko par uzņēmuma perspektīvu zina teikt industrijas profesionāļi? Par to visu turpmākajā rakstā!

Ja vēlies uzzināt vairāk par to, kas ir akciju tirgus, vienkārši noklikšķini uz linka šeit:

McDonald's akciju tirdzniecība un iegāde - ieskats uzņēmuma vēsturē

Šķiet, ik katrs esam kaut reizi dzīvē nobaudījuši kaut ko no McDonald's restorānos piedāvātā. Turklāt daudziem cilvēkiem visā pasaulē McDonald's maltītes ir kļuvušas par kulta ēdienu un neatņemamu sastāvdaļu to ikdienā. Bet kā McDonald's dibinātājiem un turpmākajiem uzņēmuma vadītājiem ir izdevies radīt un laika gaitā saglabāt McDonald's vārdu, pārvēršot to par kulta zīmolu?

Uzņēmumu dibināšanas pirmsākumi ir meklējami 20. gs 30. gados, kad lielās depresijas laikā, pēc darba zaudēšanas filmu industrijā, Ričards un Moriss Makdonaldi izlēma izmēģināt veiksmi privātajā biznesā. Ņemot vērā, ka abi brāļi nāca no filmu industrijas, pirmais viņu bizness bija saistīts tieši ar iepriekš minēto nozari - un Ričards un Moriss Makdonaldi atvēra savu pirmo kinoteātri.

Lieki piebilst, ka izvēlētā nozare nespēja nest cerēto peļņu brāļiem, tāpēc abi nolēma izmēģināt spēkus ēdināšanas industrijā, atverot nelielu ceļmalas restorānu.

Pēc restorāna atvēršanas, apgrozījums drīz sasniedza 200 000 USD gadā, kas bija ļoti iespaidīga naudas summa ņemot vērā tā laika cenas un inflāciju. Kā var noprast, bizness brāļiem izrādījās veiksmīgs un abi sāka plānot tālāko uzņēmuma attīstību.

Un tomēr, tas nebija tas pats McDonald's ko mēs pazīstam šodien. McDonald's kļuva par to uzņēmumu, ko mēs zinām, pateicoties Rejam Krokam. Viņa stāsts ar McDonald's aizsākās 20. gs 50. gados. Rejs Kroks tolaik bija uzņēmuma īpašnieks, kas ražoja bāriem paredzētos mikserus.

Tolaik viens no Reja Kroka uzņēmuma klientiem bija McDonald's. Saņēmis vairākus pasūtījumus mikseru piegādei no Ričarda un Morisa Makdonaldiem, Rejam Krokam radās vēlme klātienē apskatīt McDonald's uzņēmumu, viņš bilda: "Vai nu es neko dzīvē nesaprotu, vai arī šie puiši ir atraduši jaunu veidu kā nopelnīt naudu ar maniem mikseriem..."

McDonald's akciju tirdzniecība 2020. gadā demo kontā

Iegādājies vilciena biļeti, Rejs Kroks devās uz San Bernardino, lai apskatītu mazo ceļmalas restorānu. Ierodoties San Bernardino viņu uzreiz pārsteidza nevis pats restorāns, bet gan tehnoloģijas, kas tika izmantotas ēdienu pasniegšanai. Konveijera lentas izmantošana ēdienu pasniegšanai bija kas jauns!

Kroks uzreiz saprata, ka sistēma ir tik universāla, ka to varētu izmantot jebkur pasaulē. Ko Kroks izdarīja? Viņš pameta savu biznesu, lai pieņemtu pārdošanas aģenta darbu McDonald's un izveidotu uzņēmumu par to, par ko tas ir kļuvis šobrīd.

1955. gadā tika atvērts pirmais McDonald's franšīzes restorāns un drīz vien McDonald's restorāni bija atrodami visā ASV, uzņēmējiem par pranšīzi samaksājot 950 USD un 1.90% no pārdotā apjoma, kas bija īpašnieku Dika un Marka peļņas daļa. Ar laiku McDonald's restorāni atvērās arī ārpus ASV un nu tie bija pieejami visā attīstītajā pasaulē, nereti radot ažiotāžu valstīs kurās restorāni tika atvērti.

Piemēram, 1990. gadā Maskavā, restorāna atvēršanas dienā tika pabaroti 30 000 apmeklētāju, Pekinā šis skaitlis sasniedza 40 000 apmeklētāju vienas dienas laikā.

1971. gadā slavenais Japāņu miljardieris Dens Fudžita atvēra savu pirmo McDonald's restorānu un uzrakstīja vēstuli ar paziņojumu: "Ja turpmākos tūkstoš gadus mēs ēdīsim hamburgerus un frī kartupeļus, tad mēs kļūsim garāki, kļūsim baltādaini un visi tumšmatainie pārtaps par blondīņiem." Mēs nezinām vai japāņiem patika ideja par kļūšanu par blondīņiem, garšoja piedāvātā maltīte, apkalpošanas ātrums vai kas cits, bet jau 90. gados Japānā bija jau 2500 McDonald's restorāni.

McDonald's akciju tirdzniecība un iegāde - ceļš uz fondu biržu

McDonald's ceļš fondu biržā aizsākās tālajā 1965. gadā. Par veiksmīgu McDonald's akcijām (NYSE:MCD) izvērtās 2015. gads, kad varējām vērot strauju akciju vērtības pieaugumu, līdz nākamo četru gadu laikā vērtspapīra vērtība pieauga vairāk, kā divas reizes un 2019. gadā sasniedza 220 USD par akciju.

Kā redzam grafikā zemāk, pēdējo 12 gadu laikā McDonald's akciju vērtība ir augusi no 50 USD līdz 220 USD par akciju. Šajā izaugsmes periodā bija trīs laika nogriežņi: izaugsme no 2011. gada līdz 2012. gadam, cenas konsolidācija no 2012. gada līdz 2015. gadam, un strauja izaugsme nākamajos 4 gados. Tas nozīmē, ka akciju vērtība ir dubultojusies pirmajā un trešajā nogrieznī, attiecīgi no 50 līdz 100 un no 100 līdz 220.

McDonald's akciju tirdzniecība cenas grafiks

Avots: Admiral Markets Meta Trader 5, MDC, MN1 grafiks, datu diapazons no 2007. gada 27. novembra līdz 2019. gada 28. novembrim. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pagātnes dati negarantē nākotnes veiktspēju.

McDonald's akciju tirdzniecība un dividendes

Līdz šim uzņēmums ir maksājis ceturkšņa dividendes 1,25 USD apmērā par vienu akciju, kas nozīmē, ka gadā par akciju tiek samaksāti 5 USD dividendēs. Aprēķinot dividendes ienesīgumu, tad tie ir 2,55%, kas ir vidējs rādītājs gan nozares griezumā, gan rēķinot attiecībā pret S&P 500 indeksā iekļauto uzņēmumu dividenžu ienesīgumu.

Citiem vārdiem sakot investors, kurš bija nopircis McDonald's akcijas par tirgus cenu 195 USD, saņem 5 USD gadā par katru akciju ar ienesīgumu 2,55%. Protams šāda rentabilitāte būs tikai gadījumā, ja akcijas cena tirgū saglabāsies nemainīga vai augs, pretējā gadījumā ienesīgums samazināsies, ņemto vērā iegādes cenu.

McDonald's dividendes uz 1,25% tika paceltas 2019. gada augustā un pirmie maksājumi veikti tā paša gada decembrī. Dividendes par McDonald's akcijām parasti tiek izmaksātas martā, jūnijā/jūlijā, septembrī un decembrī.

McDonald's akciju tirdzniecība dividendes

Avots: McDonald's, dividenžu izmaksas grafiks laika posmam no 2018. gada līdz 2019. gadam

McDonald's akciju tirdzniecība, iegāde un kotācija

Mēs jau apskatījām McDonald's cenas grafiku iepriekš, kur pārliecinājāmies par uzņēmuma akciju vērtības ilgtermiņa augšupejošo tendenci tirgū. Tomēr apskatot grafiku tuvāk, cenas korekcija tuvākā laikā ir ļoti iespējama, īpaši gadījumā, ja pēkšņi samazinātos akciju indeksu vērtība.

Kā redzams grafikā zemāk, esošā korekcija tirgū samazināja uzņēmuma akciju kapitalizāciju par 12-14%. Varam redzēt kā cena nokrita līdz atbalsta līnijai, kas ir arī iepriekšējā perioda cenas maksimums un Fibonači 23% līnija.

Lai uzzinātu vairāk par to, kas ir Fibonači līmeņi izlasi rakstu "Fibonači pielietojums tirgus analīzē". Sākot no šī brīža īstermiņa un vidēja termiņa treideri varētu atkal izvēlēties iegādāties McDonald's akcijas, īpaši ņemot vērā, ka akciju tirgus situācija pašlaik ir labvēlīga akciju iegādei.

McDonald's akciju tirdzniecība cenas grafiks 2

Avots: Admiral Markets Meta Trader 5, MDC, D1 grafiks, datu diapazons no 2015. gada 8. jūlija līdz 2019. gada 27. novembrim. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pagātnes dati negarantē nākotnes veiktspēju.

Kāpēc apsvērt iespēju iegādāties un tirgot McDonald's akcijas

Neskatoties uz to, ka McDonald's akciju cenas grafika tehniskā analīze liecina par cenas pieaugumu nākotnē, pirms izdarīt kādus secinājumus vai lēmumus par akciju iegādi, būtu svarīgi aplūkot tuvāk uzņēmuma finanšu datus.

Apskatot tuvāk galvenos izejas datus, kļūst skaidrs, ka uzņēmumam ir gan stiprās, gan vājās puses. Finanšu datu analīze rāda, ka McDonald's strādā ar salīdzinoši lielu peļņu. Bruto peļņa ir 52%, neto peļņa aptuveni 28%, kas ir ievērojami vairāk nekā konkurentiem šajā nozarē. Iepriekš minētais dividenžu ienesīgums un cenas un peļņas attiecība (P/E) gan parāda ļoti vidējus rādītājus attiecībā pret nozari un S&P 500 indeksā iekļautajiem uzņēmumiem.

Aplūkojot skaitļus tuvāk redzam, ka McDonald's cenas un peļņas jeb P/E attiecība uz 2019. gada rudeni ir 25, kas ir nedaudz augstāk par Dow Jones un S&P 500 akciju indeksu vidējo rādītāju, attiecīgi 19,3 un 20,9.

Lai uzzinātu vairāk par to, kas ir akciju tirgus indeksi un fondi, lasi mūsu rakstu "Akciju indeksi"

Par to, kādā stāvoklī ir uzņēmums nereti liecina tas, kā attiecīgos brīžos un tirgus situācijās uzvedas "iekšējās personas". Par šādām personām parasti uzskata uzņēmuma augstāko vadību, kā arī akcionārus kuriem pieder uzņēmuma akcijas virs 5%. Ierasti, kad akciju biržās ir vērojams ilgstošs pieaugums, "iekšējās personas" parasti pārdod dārgākos vērtspapīrus, lai vēlāk atkal tos iegādātos par izdevīgu cenu un nopelnītu uz cenas starpības.

Pašam sevis pārstāvētā uzņēmuma akciju pārdošana ir ierasta gandrīz visos uzņēmumos. Uzņēmuma augstāka vadība bieži pārdod sava uzņēmuma akcijas, lai gūtu peļņu no darījumiem.

Zemāk atradīsiet "Iekšējo personu" darījumus ar McDonald's akcijām novembrī.

McDonald's akciju tirdzniecība un akcionāri

Avots: finviz.com

McDonald's akciju tirdzniecība un iegāde - uzņēmuma vājās puses

Attiecībā uz riskiem tie ir klātesoši visās nozarēs un ēdināšanas, tāpat kā ātrās ēdināšanas segmenti nav izņēmums. Neskaitot McDonald's, ir daudz citu atpazīstamu zīmolu kas darbojas visā pasaulē un ir McDonald's tiešie konkurenti, piemēram, Burger King, Hesburger, KFC vai Wendy's.

Saprotams, ka ēdināšanas nozarē konkurence ir ļoti liela un nežēlīga, kas attiecīgi arī tādam uzņēmumam kā McDonald's ir liels izaicinājums, ne tikai no izaugsmes perspektīvas, bet arī savas tirgus daļas noturēšanas viedokļa. Tajā pašā laikā zinot McDonald's zīmola pievilcību un spēju iekarot jaunus tirgus, domājams, ka nebūs ilgi jāgaida, kad sagaidīsim arī 40 000. restorāna atvēršanos pavisam drīz. Jau patlaban zem McDonald's franšīzes strādā vairāk kā 5000 uzņēmēju.

McDonald's akcijām piemīt vairāki riski:

  • akciju vērtība ir atkarīga no ASV un pasaules indeksu cenas svārstībām
  • segmentā ir ļoti liela konkurence
  • ēšanas paradumu maiņa. Mūsdienās mēs aizvien vairāk pievēršamies veselīgam un svaigam uzturam, kas ir kļuvis par sava veida trendu. Uzņēmumam kā McDonald's, kura maltīte neasociējas ar veselīgu, bet gan taukiem piesātinātu, saldētu pārtiku, varētu nākotnē rasties sarežģījumi pārliecināt patērētājus par McDonald's kā labāko izvēli;

Galvenie dati par uzņēmumu (uz 25/11/19)

Uzņēmuma kapitalizācija

145 miljardi

Apgrozībā esošās akcijas kopā

753,1 miljoni

Darbinieku skaits

210 tūkstoši

Akcionāru skaits

2,15 miljoni

Kopējie ieņēmumi

20.89 miljardi

Neto peļņa

5.89 miljardi

Avots: Tradingview.com

McDonald's akciju tirdzniecība un iegāde ar Admiral Markets

Ērtākais un izmaksu ziņā izdevīgākais veids, kā tirgot McDonald's akcijas ir ar cenas starpības līgumu (CFD) starpniecību. Veicot CFD pirkšanas vai pārdošanas darījumus jūs neiegādājieties bāzes aktīvu, bet gan līgumu, kas atspoguļo bāzes aktīva tirgus cenu. Šos līgumus Jūs ērti un vienkārši variet iegādāties ar Admiral Markets MetaTrader programmām.

Ar šo programmu palīdzību Jums būs iespēja piekļūt visiem finanšu instrumentiem, ko piedāvā Adrmial Markets, kā arī Jums tiks nodrošināts kredītplecs atbilstoši Jūsu klienta statusam.

Ja nevēlieties tirgot CFD, bet iegādāties reālās uzņēmuma akcijas un saņemt dividendes no tām, to Jūs ērti variet izdarīt atverot Invest.MT5 kontu un lejupielādējot MetaTrader 5 tirdzniecības programmu.

Ja nevēlaties izmantot CFD, bet vēlaties tieši piederēt, piemēram, McDonald's akcijām, piemēram, lai saņemtu dividendes, varat pāriet uz tiešsaistes investīcijām, izmantojot Invest.MT5 tirdzniecības kontu, izmantojot MetaTrader 5 platformu.

Ja nezini kā atvērt darījumu ar McDonald's, tad seko līdzi zemāk redzamajām norādēm:

  • atveriet savu MetaTrader tirdzniecības programmu;
  • atveriet "Tirgus apskats" logu, noklikšķinot uz "Skatīt"galvenajā izvēlnē vai izmantojiet kombināciju Ctr+M;
  • pēc šī, kreisajā pusē no grafika loga, "Tirgus apskats" logā atvērsies tirgojamo "simbolu" saraksts;
  • ar labo peles pogu noklikšķiniet uz "Tirgus apskats" loga un izveltieties "Simboli", vai vienkārši izmantojiet kombināciju Ctrl+U;
  • kad tas tiks paveikts, atvērsies "Simboli" saraksts, kur Jūs atradīsiet visus tirgojamos finanšu instrumntus un tirgus;
  • meklēšanas logā ierakstiet McDonnalds vai simbolu #MCD, noklikšķiniet uz simbola un "Simboli" loga apakšā noklikšķiniet "Rādīt simbolu";
  • kad tas tiks izdarīts attiecīgais simbols tiks pievienots "Tirgus apskats" logam;
  • lai skatītu cenas grafiku, noklikšķiniet uz izvēlētā simbola ar peles kreiso pogu un izvēlieties "Grafika logs";
  • tālāk no šīs vietas Jūs varēsiet atvērt darījumu ar peles labo pogu noklikšķinot uz grafika un izvēloties "Tirdzniecība ", un tālāk dodoties uz sadaļu Jauns orders.

Lai lejupielādētu MetaTrader 5 uzlaboto MetaTrader 5 Supreme Edition versiju, vienkārši noklikšķini uz zemāk redzamā banera:

McDonald's akciju tirdzniecība 2020. gadā ar MT5

McDonald's akciju tirdzniecība un iegāde - secinājumi

McDonald's akcijas ir sava veida "drošais patvērums" investoriem, kas augsta riska vietā labāk izvēlas stabilitāti un "drošību". Šo faktu apstiprina kaut vai tas, ka arī 2008. gada krīzē atšķirībā no visām citām akcijām un akciju indeksiem, kas piedzīvoja iespaidīgu vērtības kritumu, McDonald's akcijas krīzes laikā ne tikai nezaudēja savu vērtību, bet jau 2009. gada otrā pusē spēja uzrādīt stabilu vērtības pieaugumu. Tas tikai vēlreiz apliecina, ka atšķirībā no citiem uzņēmumiem, McDonald's akciju ir ar daudz augstāku "stresa noturības līmeni" un pat dziļas krīzes apstākļos tās ir spējīgas arī pelnīt.

Kāpēc tirgot un iegādāties akcijas ar Admiral markets

Tirgojot ar Admiral Markets Jums tiks nodrošināts ka:

  • varēsiet piekļūt tirgiem 24 stundas diennaktī, piecas dienas nedēļā;
  • saņemsiet kredītplecu vēlamajā apmērā - līdz pat 1:500 klientiem ar statusu "profesionāls klients" un 1:30 klientiem ar statusu "privāts klients";
  • tirgot ar starptautiski atzīta brokeru uzņēmuma starpniecību, kas ir uzraudzīts no Austrālijas Vērtspapīru un ieguldījumu komisijas (ASIC), Kipras Vērtspapīru un biržas komisijas (CySEC), Apvienotās Karalistes Finanšu uzraudzības iestādes (FCA) un Igaunijas Finanšu uzraudzības iestādes (EFSA).
  • piekļūsti populārākajām MetaTrader tirdzniecības programmām no Jums ērtas ierīces;
  • tirgojiet ASV akciju CFD bez komisijas maksas MetaTrader 5 programmā.
  • saņem bezmaksas piekļuvi Admiral Markets MetaTrader Supreme Edition spraudnim, kas nodrošinās Jūs ar visu nepieciešamo - jaunāko tirgus informāciju, piekļuvi ekonomisko ziņu kalendāram, automatizētajam tehniskās analīzes rīkam, cenas indikatoriem u.c.
  • Jūsu konts tiks aizsargāts no negatīvas bilances (lasi Negatīvās konta bilances aizsardzības politikas dokumentu) augstas tirgus volatilitātes apstākļos.

Ja šis raksts Jums ir palīdzējis izprast, kā darbojas akciju un akciju indeksu tirgus, vai arī Jūs esiet atradis ko vērtīgu, kas palīdzēs pieņemt turpmākos lēmumus attiecībā uz investīcijām, tad esam gandarīti Jums paziņot, ka ar Admiral Markets Jums ir piekļuve lielākajiem pasaules tirgiem, ieskaitot, Forex, preču un izejvielu, akciju, dārgmetālu, obligāciju u.c.

Lai sāktu tirdzniecību, vienkārši noklikšķini uz zemāk redzamā banera un atver reālo kontu!

atver kontu un tirgo McDonald's akcijas 2020. gadā

Cita noderīga informācija tavai izaugsmei

Par Admiral Markets

Admiral Markets ir vairākkārtējs starptautisku apbalvojumu ieguvējs, globāli regulēts Forex un CFD brokeris, kas piedāvā tirdzniecību ar vairāk kā 8000 finanšu instrumentiem, izmantojot pasaulē populārākās tirdzniecības platformas MetaTrader 4 un MetaTrader 5. Sāc tirgot jau šodien!

Atruna: Sniegtie dati satur papildu informāciju attiecībā uz analīzi, prognozēm vai citiem datiem vai informāciju (turpmāk "analīzi"), kas publiskota Admiral Markets mājaslapā. Pirms investīciju lēmumu pieņemšanas, lūdzu, ņemiet vērā, ka:

  1. Analītika publicēta tikai informatīviem mērķiem un nav uzskatāma par personīgu piedāvājumu, ieteikumu vai aicinājumu pirkt vai pārdot kādu no finanšu instrumentiem.
  2. Jebkuru investīciju lēmumu klients veic pats. Admiral Markets nav uzskatāms par atbildīgu jebkuru zaudējumu gadījumā, neskatoties uz to, vai lēmums ir vai nav balstīts uz analītiku.
  3. Jebkuru šādu analītiku sagatavo neatkarīgs analītiķis (turpmāk "Autors"), balstoties uz personīgo viedokli.
  4. Lai nodrošinātu klienta interešu aizstāvību, Admiral Markets apstiprinājusi attiecīgas iekšējās procedūras, lai novērstu un pārvaldītu interešu konfliktus.
  5. Lai nodrošinātu analītikas avotu uzticamību, tiek izmantoti visi iespējamie saprātīgie līdzekļi, lai nodrošinātu, ka visi analītikas avoti ir uzticami un visa informācija ir pilnīga Admiral Markets negarantē šādas analītikas pareizību vai pilnību. Jebkuri minētie skaitļi, saistīti ar pagātnes rezultātiem, un nav attiecināmi uz nākotnes rezultātiem.
  6. Analītikas rezultāti nav uztverami kā garantija no Admiral Markets puses, ka klientam būtu jāgūst peļņa no šīm stratēģijām vai ar tām saistītie zaudējumi būtu ierobežoti.
  7. Jebkurš vēsturisks sniegums, kas norādīts šajā publikācijā, nav uzskatāms kā garantija no Admiral Markets puses jebkādam nākotnes cenu kustībām tirgū. Finanšu instrumenta vērtība var gan pieaugt, gan sarukt un šīs vērtības saglabāšana netiek garantēta.
Analītikā iekļautās prognozes var tikt pakļautas papildus maksai, nodokļiem vai citām izmaksām, atkarībā no publikācijas. Admiral Markets sniegto pakalpojumu izcenojumi ir publiski pieejami Admiral Markets mājaslapā.

Finanšu instrumenti, kuru tirdzniecībā tiek izmantots kredītplecs (tajā skaitā cenu starpības līgumi) ir spekulatīvas dabas un var radīt gan peļņu, gan zaudējumus. Pirms investīciju lēmumu pieņemšanas, aicinām konsultēties ar neatkarīgu finanšu padomnieku, lai pārliecinātos, ka izprotat saistītos riskus!