Mēs izmantojam sīkdatnes, lai dotu jums labāko iespējamo pieredzi mūsu mājas lapā. Turpinot pārlūkot šo vietni, jūs dodat piekrišanu izmantot sīkfailus. Lai iegūtu sīkāku informāciju un mainītu uzstādījumus, lūdzu lasiet vairāk saitē Privātuma politika.
Vairāk informācijas Akceptēt
81% no Admiral Markets UK Ltd. privātajiem ieguldītājiem savos kontos zaudē naudu, veicot CFD tirdzniecību. CFD ir sarežģīti finanšu instrumenti un tiem ir augsts risks attiecībā uz strauju naudas zaudēšanu sviras finansējuma dēļ. 81% no Admiral Markets UK Ltd. privātajiem ieguldītājiem savos kontos zaudē naudu, veicot CFD tirdzniecību. Jums būtu jāapsver tas, vai izprotat, kā CFD darbojas, un vai jūs varat atļauties uzņemties augsto naudas zaudēšanas risku. expand_more

Kā tirgot Amazon akcijas pēc krīzes 2020.gadā?

Maijs 21, 2020 15:22 Europe/Riga

Kā tirgot Amazon akcijas pēc krīzes 2020.gadā?

Lai atbildētu uz jautājumu, kā tirgot Amazon akcijas pēc krīzes, svarīgi apskatīt pašu uzņēmumu Amazon, tā vēsturi, finanšu pārskatus, izanalizēt biznesa modeli un tā ilgtspēju nodrošinot stabilu peļņu. Ieguldījumu veikšanas uzņēmuma Amazon akcijās jau sen vairs nenozīmē tikai investīciju e-komercijas nozares uzņēmumā. Amazon laika gaitā ir ievērojami diversificējis savu sniegto pakalpojumu un ražoto preču klāstu. Kopš akciju tirgus krīzes un "dot-com" burbuļa plīšanas 2000. gada sākumā, Amazon ir kļuvis par vienu no lielākajiem un ietekmīgākajiem tehnoloģiju uzņēmumiem pasaulē.

Kā tirgot Amazon akcijas?

Amazon ir starp tiem uzņēmumiem, kas vislabāk atbilst stāstam par "amerikāņu sapni." Bet vai zināji, ka sākotnēji Amazon nosaukums bija Cadabra? Tāpat kā daudziem uzņēmumiem arī Amazon un tā dibinātājam Džefam Bezosam (Jeff Bezos), lai sasniegtu panākumus biznesā nācās noiet ļoti tālu un sarežģītu ceļu.

Amazon akcijas NASDAQ biržā tika emitētas 1997. gadā ar biržas kodu NASDAQ: AMZN. Kopš Amazon akciju emisijas un iziešanas publiskā apgrozībā (IPO), Amazon ir kļuvis par otro uzņēmumu biržu vēsturē, kas ir pārsniedzis tirgus kapitalizāciju 100 miljardu USD apmērā. Amazon šo rekordu sasniedza 2018. gada 4. septembrī.

Uz šo dienu uzņēmums Amazon ir kļuvis par e-komercijas nozares etalonu un vienu no lielākajiem šī segmenta uzņēmumiem pasaulē. Patiesībā Amazon ir kļuvis tik liels un ietekmīgs, ka citiem nozares spēlētājiem ir praktiski neiespējami ar to konkurēt un palielināt savu tirgus daļu dēļ Amazon dominējošā stāvokļa.

Pirms atbildam uz jautājumu, kā tirgot Amazon akcijas ir svarīgi apskatīt uzņēmuma finanses un Amazon biznesa modeļa stiprās un vājās puses.

Neraugoties uz Amazon dominējošo stāvokli tirgū ir divi virzieni, kuros varam saskatīt riskus izvēloties tirgot Amazon akcijas.

  1. Neraugoties uz Amazon dominējošo stāvoklim tirgū, uzņēmums joprojām turpina attīstīties un pilnveidot savu biznesa modeli. Daudzi investori norāda uz nepieciešamajiem uzlabojumiem uzņēmuma finansēs, īpaši tiem rādītājiem, kas attiecas uz naudas plūsmu un bruto peļņas maržu.
  2. Amazon pieder monopols e-komercijas jomā ASV. Paradokss, ka Amazon ietekme ir kļuvusi arī par tā vājumu. Amazon bieži ir ticis apspriests ASV medijos un īpaši politiskajās aprindās. Amazon tiek pārmests tā monopola stāvoklis tirgū, kā arī agresīvā ekspansija citos sektoros. Daudzi ASV uzskata, ka Amazon ir kļuvis par pārāk lielu un ietekmīgu, un ierobežo brīvas konkurences iespējas. Tieši politiķu lēmumi varētu būt tie, kas visvairāk varētu apdraudēt Amazon nākotnē.

Kā tirgot Amazon akcijas - Amazon priekšrocības

Atšķirībā no saviem konkurentiem, piemēram, Sears, Macy's, Wal-Mart, Target vai Nordstrom - Amazon neveic apjomīgus ieguldījumus fizisko veikalu un veikalu ķēžu uzturēšanā un pārvaldībā. Amazon ir uzņēmums, kura darbība ir balstīta interneta vidē un e-komercijas segmentā.

Ietaupot uz veikalu un veikalu ķēžu uzturēšanas izmaksām, Amazon ievērojamus līdzekļus ir ieguldījis jaunu tehnoloģiju ieviešanā uzņēmumā, procesu optimizācijā un infrastruktūras modernizācijā. Tieši jaunievedumu ieviešana ir tas, kas ir ļāvuši Amazon samazināt savas pakalpojumu izmaksas, klientiem piedāvājot preces par ievērojami zemākām un konkurētspējīgākām cenām kā konkurentiem.

No patērētāju perspektīvas raugoties, Amazon ir uzņēmums kam laika gaitā ir izdevies būtiski mainīt mājsaimniecību ieradumus - aizvien vairāk patērētāju izvēlās preces iegādāties tiešsaistē, nevis doties uz lielveikalu. Amazon tālredzība, izmantot interneta sniegtās priekšrocības ir tas, kas to atšķir no konkurentiem, kas salīdzinoši lēnu ir pielāgojušies jaunajām tehnoloģijām ieviešot tās savā komercpraksē!

Kā tirgot Amazon akcijas un biznesa diversifikācija

Tāpat kā citi lielie uzņēmumi ASV un citur pasaulē, Amazon ir būtiski diversificējis savu biznesu un ienākumu avotus. Džefa Bezosa un Amazon biznesa modelis jau sen vairs nebalstās tikai uz e-komercijas segmentu tāpēc uzzināsim nedaudz vairāk par uzņēmumu pirms analizējam, kā labāk tirgot Amazon akcijas.

Šobrīd Amazon darbojas arī tādās jomās kā:

  • informācijas tehnoloģijas - piedāvājot "mākoņošanas" pakalpojumus;
  • izklaides bizness - piedāvājot Amazon Music (mūzikas straumēšana) un Amazon Prime Video (filmu un seriālu straumēšana);
  • pārtikas piegāde - Amazon Fresh;
  • kā arī ražo dažādas ierīces, piemēram, Kindle e-reader, Kindle Fire tablet, the Echo speaker u.c.

Lai noturētu esošos klientus un piesaistītu jaunus, Amazon ir izveidojis atjautīgu sistēmu Amazon Prime abonementiem - nodrošinot ātrāku preču piegādi, piekļuvi īpašajiem piedāvājumiem, kā arī video un mūzikas straumēšanas pakalpojumiem.

Lai paplašinātu savu biznesu, 2017. gadā Amazon iegādājās uzņēmumu Whole Foods, savā īpašumā iegūstot veiklu ķēdi ar 450 veikaliem visā ASV. Attīstot pakalpojumu Amazon Fresh - Amazon tagad produktus no Whole Foods veikalu plauktiem piegādā uz mājām.

2020. gads ir ASV prezidenta vēlēšanu gads, tāpēc sagaidāms, ka Amazon priekšvēlēšanu debašu laikā jau atkal varētu nonākt politiķu diskusiju krustugunīs. Arī iepriekšējās ASV prezidenta vēlēšanās, Amazon vārds tika vairākkārt locīts gan ASV plašsaziņas līdzekļos, gan politiskajās debatēs, pārmetot Amazon tā negodīgo komercpraksi un tirgus konkurences ierobežošanu.

Lai vieglāk būtu sekot līdzi Amazon cenas grafikiem, variet bez maksas atvērt Admiral Markets demo kontu. Tas būs lielisks palīgs gan tiem, kas ir tikai iesācēji finanšu instrumentu tirgū, gan tiem kas ir lietpratēji un vēlas pārbaudīt sava tirdzniecības plāna un stratēģijas veiktspēju reālos tirgus apstākļos, neriskējot ar saviem līdzekļiem. Lai pieteiktos demo kontam un sāktu tirgot Amzon akcijas, vienkārši noklikšķini uz zemāk redzamā banera!

Kā tirgot Amazon akcijas demo kontā

Kā tirgot Amazon akcijas - konkurence, komercprakse un politiskie riski

Kā jau minējām iepriekš, Amazon vairākkārt ir kļuvis par diskusiju objektu politiskajās aprindās. Arī pašreizējais Baltā nama saimnieks Donalds Tramps (Donald Trump) ir kritizējis Amazon, norādot, ka tā ietekme vairākos sektoros ir nesamērīga un ierobežo brīva tirgus konkurenci. Lai mazinātu tādu uzņēmumu kā Amazon ietekmi, politiķi ASV vairākkārt ir diskutējuši par jauna konkurences likuma virzīšanu apstiprināšanai, kas ļautu ierobežot atsevišķu lielo uzņēmumu dominējošo stāvokli tirgū. Saprotams, ka šādi ierobežojumi, visticamāk, nelabvēlīgi ietekmētu uzņēmuma Amazon akciju vērtību, kā arī būtiski izmainītu tirdzniecību ar Amazon akcijām.

Ne tikai no republikāņiem, bet arī demokrātiem pieaug kritika pret GAFA (Google, Apple, Facebook, Amazon). Tieši tāpēc varam sagaidīt, ka sākoties 2020. gada prezidenta vēlēšanu debatēm, politiķu uzbrukumi lielajiem uzņēmumiem publiskajā telpā varētu pieaugt.

ASV Masačūsetsas senatore Elizabete Varena (Elizabeth Warren) pirms gaidāmajām ASV prezidenta vēlēšanām 2020. gadā, nav skopojusies ar izteikumiem par lielo uzņēmu dominējošo ietekmi un nepieciešamību to ierobežot. Viņa norādīja, ka lielajiem uzņēmumiem atrodoties dominējošā stāvoklī tiek būtiski mazinātas inovācijas un iespējas realizēt jaunas idejas. Bieži lielie uzņēmumi izmanto savus resursus, lai pārpirktu jaunuzņēmumus (start-up) un to idejas, tas savukārt neļauj tirgū parādīties jauniem un perspektīviem uzņēmumiem, ierobežojot tirgus konkurenci.

Ņemot vērā, ka ASV prezidenta vēlēšanas notiks pēc pāris mēnešiem, jau šobrīd top skaidrs, ka GAFA būs viens no diskusiju tematiem un pārmetumi Amazon virzienā netrūks - ne no republikāņu, ne demokrātu prezidenta kandidātu puses.

Tagad tuvāk apskatīsim Amazon finanšu pārskata datus un veiksim akciju cenas fundamentālo analīzi, lai noskaidrotu, kā labāk tirgot Amazon akcijas esošajos tirgus apstākļos. Sīkāk informāciju par uzņēmumu finanšu kalendāra izmantošanu atradīsiet rakstā "Ekonomisko ziņu kalendārs un tā izmantošana tirdzniecībā"

Kā tirgot Amazon akcijas - finanšu datu pārskata analīze

Kā tirgot Amazon akcijas ņemot vērā apgrozījumu

Avots: Amazon darbības pārskats par 2018. gadu. Sagatavojis Admiral Markets.

Pateicoties Amazon spējai diversificēt savu biznesu un ieņēmumus, uzņēmums pēdējo desmit gadu laikā ir spējis uzrādīt vērā ņemamu apgrozījuma pieaugumu. Viens no Amazon pēdējā laika ambiciozākajiem projektiem ir saistīts ar veselības aprūpes biznesu, kas nākotnē būtiski varētu ietekmēt tirdzniecību ar Amazon akcijām. Neraugoties uz nozares iebildumiem un pretestību, Amazon ir ienācis ASV veselības aprūpes tirgū ar Amazon Comprehend Medical, kā arī tas ir iegādājies tiešsaistes aptieku PillPack. Tāpat sadarbībā ar Berkshire Hathaway un JP Morgan, Amazon ir uzsācis projektu veselības apdrošināšanas jomā.

Kā tirgot Amazon akcijas ņemot vērā peļņas maržu

Avots: Amazon darbības pārskats par 2018. gadu. Sagatavojis Admiral Markets.

Vēsturiski Amazon bruto peļņas marža ir bijusi salīdzinoši zema, īpaši satraucoša tendence bija vērojama pēc 2010. gada, kad rādītājs no 5% 2009. gadā nokrita līdz 0.2% 2014. gadā. Lai bruto peļņas maržu atjaunotu iepriekšējā līmenī pagāja vairāk kā trīs gadi un tikai 2018. gadā tā atkal sasniedza 5.3%

Daudzi finanšu analītiķi un procesu vērotāji uzskata, ka Džefa Bezosa plāns par biznesu veselības aprūpes un farmācijas sektorā ir saistīts ar nepieciešamību uzlabot uzņēmuma finanses un stabilizēt Amazon uzņēmuma bruto peļņas maržu.

Kā tirgot Amazon akcijas ņemot vērā EPS

Avots: Amazon darbības pārskats par 2018. gadu. Sagatavojis Admiral Markets.

Neraugoties uz uzņēmuma Amazon iespaidīgo apgrozījuma pieaugumu, tas joprojām saskaras ar ievērojamām grūtībām veidot kapitāla uzkrājumus. Šis disbalanss ir ietekmējis arī EPS jeb peļņas uz akciju rādītājus. Kā redzams grafikā augstāk, īpaši slikti EPS rādītāji bija laika periodā no 2009. gada līdz 2015. gadam. Pat tagad, neraugoties uz pieaugumu ir skaidrs, ka ņemot vērā Amazon uzņēmuma apmērus un svaru, EPS joprojām ir salīdzinoši zems.

No otras puses, Amazon stratēģija šobrīd ir balstīta uz tirgus daļas palielināšanu un ekspansiju dažādos tirgus segmentos, nevis īstermiņa peļņu. Investoru atbalsts šādais stratēģijai ir vērojams Amazon akciju vērtības pieaugumā. Tagad apskatīsim uzņēmuma pamatdarbības naudas plūsmas rādītājus, kas ir svarīgs priekšnoteikums pirms pieņemt lēmumu par ieguldījumiem un to, kā tirgot Amazon akcijas.

Kā tirgot Amazon akcijas no naudas plūsmas

Avots: Amazon darbības pārskats par 2018. gadu. Sagatavojis Admiral Markets.

Neraugoties uz Amazon briedumu, tā biznesa modelis joprojām tiek pilnveidots un attīstīts, meklējot jaunas biznesa iespējas dažādos segmentos. Ņemot vērā Amazon plānus un ambīcijas, top skaidrs, kāpēc uzņēmums koncentrējas uz OFC jeb pamatdarbības naudas plūsmas palielināšanu, nevis peļņu!

Kā redzams grafikā augstāk, Amazon pēdējos gados ir būtiski kāpinājis pamatdarbības naudas plūsmas apjomus. Tas nozīmē, ka investoriem nevajadzētu satraukties par iespējamām naudas plūsmas problēmām uzņēmumā. Svarīgi atcerēties, ka tieši naudas plūsmas problēmas ir tās, kas bieži ir par pamatu starptautisku uzņēmumu bankrota gadījumiem.

Lai sekotu līdzi Amazon vai jebkura cita uzņēmuma akciju vērtības izmaiņām tirgū reāllaikā, variet bez maksas lejupielādēt Admiral Markets uzlaboto MetaTrader 4 Supreme Edition vai MetaTrader 5 Supreme Edition tirdzniecības programmu. Lai to paveiktu, vienkārši noklikšķini uz zemāk redzamā banera.

Kā tirgot Amazon akcijas MT4 un MT5 kontosAmazon akciju emisija un tirgošana biržā - uzņēmuma startēģija

Amazon pēdējos gados ir izdevies būtiski uzlabot savus finanšu radītājus, īpaši, ja salīdzinām uzņēmuma finanšu stāvokli laika periodā no 2010. gada līdz 2014. gadam.

Sākot ar 2015. gadu, Amazon ir būtiski palielinājis uzņēmuma apgrozījumu, OFC jeb pamatdarbības naudas plūsmu, kā arī bruto peļņas maržu, tajā pašā laikā, peļņa no investīcijas ir joprojām ļoti zema, īpaši, ja ņemam vērtā Amazon svaru tirgū.

Džefs Bezoss savā vēstulē akcionāriem 2019. gada aprīlī norādīja, ka vēlas paātrināt Amazon diversifikāciju, riska kapitāla stratēģijas ietvaros ieguldot uzņēmumos ar lielu potenciālu. Ideja ir vienkārša, ieguldot daudzos uzņēmumos ar lielu potenciālu, pietiks ar vienu vai pāris uzņēmumiem, lai ienestu pietiekami daudz naudas un atmaksātu visus ieguldījumus un gūtu peļņu no ieguldītā.

Vērojot Amazon akciju vērtības pieaugumu tirgū var secināt, ka investori ir noticējuši uzņēmuma ilgtermiņa stratēģijai un plāniem. Tiesa, investori ļoti rūpīgi sekos līdzi Amazon finanšu pārskata datiem, lai pārliecinātos vai šī stratēģija strādās un spēs nest peļņu vidējā un ilgtermiņā, nosakot kā turpmāk tirgot Amazon akcijas un veikt ieguldījumus.

Cenas tehniskā analīze pirms tirgot Amazon akcijas

Kā tirgot Amazon akcijas no tehniskās anlīzes

Avots: Admiral Markets MetaTrader 5 Supreme Edition, Amazon #AMZN, W1 sveču cenas grafiks, datu diapazons no 2012. gada 6. maija līdz 2020. gada 15. maijam. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pagātnes dati negarantē nākotnes veiktspēju.

Pēc Amazon grafika tehniskās analīzes ir redzams, ka uzņēmuma akciju vērtība ir uzrādījusi ievērojamu vērtības kāpumu pēdējo desmit gadu laikā, kas lielā mērā ir skaidrojams ar uzņēmuma biznesa diversifikāciju un ekspansiju vairākos biznesa segmentos vienlaicīgi.

Pēdējo astoņu gadu laikā no 2012. gada 16. maija līdz 2020. gada 18. maijam, Amazon vienas akcijas vērtība ir augusi no 191.83 USD līdz 2403.10 USD jeb 1252.72%.

Pēc akciju vērtības pieauguma spriežot, investori esošo uzņēmuma stratēģiju redz kā gana pamatotu, lai ignorētu īstermiņa peļņas iztrūkumu un turpinātu tirgot Amazon akcijas un veiktu ieguldījumus. Dotajā brīdī uzņēmuma Amazon akciju vērtība ir pietuvojusies savam vēsturiskajam maksimumam. Tādēļ pamatoti ir uzdot jautājumu, vai akcijas nav pārāk dārgas un vai šis ir īstais brīdis akciju iegādei?

Kā tirgot Amazon akcijas - uzņēmuma perspektīva un iespējamie riski nokotnē

Neraugoties uz Amazon apmēru, tam joprojām ir ievērojams potenciāls izaugsmei. Un tieši dēļ sava lieluma un dominances tirgū, tas ir piesaistījis lielu investoru, plašsaziņas līdzekļu, kā arī politiķu uzmanību.

Tuvojoties ASV prezidenta vēlēšanām 2020. gadā ir skaidrs, ka viens no lielajiem diskusiju tematiem būs GAFA un šo uzņēmumu komercprakse. Politiķu un mediju uzbrukumi Amazon būs neizbēgami, šī iemesla dēļ investori, kas ir iegādājušies Amazon akcijas, iespējams, varētu sākt apsvērt iespējas akcijas pārdot laikā, kad Amazon akcijas tiek tirgotas tuvu savam vēsturiskajam maksimumam.

Politiķu uzbrukumi rudenī gaidāmo vēlēšanu laikā ir viens no faktoriem, kas varētu nobaidīt investorus un negatīvi ietekmēt Amazon akciju vērtību. Tāpat investori varētu novērsties, ja Amazon ilgstoši nespēs uzrādīt peļņas pieaugumu. Investori parasti raugās ar izpratni uz peļņas neesamību uzņēmumiem, kas ir jauni un ar lielu potenciālu. Šādi uzņēmumi parasti līdzekļus iegulda biznesa attīstībā, tieši šī iemesla dēļ peļņa nav tik svarīga, kā apgrozījuma pieaugums un pamatdarbības naudas plūsmas palielināšana.

Vajadzētu atcerēties, ka Amazon ir dibināts 1997. gadā un tas vairs nav jaunuzņēmums, bet gan tirgus līderis un agri vai vēlu investori sāks "pieprasīt" peļņu. Tieši šī iemesla dēļ investoriem kas apsver iespējas ieguldīt Amazon, vajadzētu rūpīgi sekot līdzi vai uzņēmums spēs uzlabot peļņas rādītājus vidējā termiņā un izpildīt investoriem dotos solījumus.

Kā tirgot Amazon akcijas ar Admiral Markets tirdzniecības programmām

Lai tirgotu Amazon akcijas un atvērtu pirkšanas darījumu, sekojiet līdzi šiem soļiem:

  1. atveriet savu MetaTrader 5 tirdzniecības programmu un veiciet autorizāciju;
  2. dodieties uz sadaļu "Skatīt" galvenajā izvēlnē lapas augšā un noklikšķiniet uz "Tirgus apskats" vai izmantojiet taustiņu kombināciju Ctrl + M;
  3. "Tirgus apskats" logā noklikšķiniet uz jebkura Simbola ar peles labo pogu, un izvēlēties simboli. Variet arī izmantot taustiņu kombināciju Ctrl + U;
  4. "Simboli" loga meklēšanas sadaļā ierakstiet Amazon vai tā abreviatūru #AMZN;
  5. uzklikšķiniet uz atrastā Simbola un dodieties uz sadaļu "Rādīt Simbolu";
  6. kad tas tiks izdarīts, Amazon akcijas tiks pievienotas Jūsu "Tirgus apskats" sarakstam;
  7. ar peles labo pogu noklikšķiniet uz Amazon simbola "Tirgus apskats" logā un izvēlieties "Jauns rīkojums";
  8. šajā logā Jūs variet izvēlēties darījuma apjomu, stop loss un take profit līmeņus.
  9. kad visi obligātie parametri tiks aizpildīti, noklikšķiniet uz pirkt, lai atvērtu akciju iegādes darījumu un sāktu tirgot Amazon akcijas;

Joprojām par sarežģītu? Lai uzzinātu vairāk par Admiral Markets piedāvāto tirdzniecības programmu funkcionalitāti, apmeklējiet mūsu Youtube kanālu vai noskatieties zemāk atrodamo video angļu valodā.

Kā tirgot Amazon akcijas un atvērt pārdošanas darījumu Admiral Markets tirdzniecības programmās

Lai tirgotu Amazon akcijas un atvērtu pārdošanas darījumu, sekojiet norādījumiem zemāk:

  1. atveriet savu MetaTrader 5 tirdzniecības programmu un veiciet autorizāciju;
  2. dodieties uz sadaļu "Skatīt" galvenajā izvēlnē lapas augšā un noklikšķiniet uz "Tirgus apskats" vai izmantojiet taustiņu kombināciju Ctrl + M;
  3. "Tirgus apskats" logā noklikšķiniet uz jebkura Simbola ar peles labo pogu, un izvēlēties simboli. Variet arī izmantot taustiņu kombināciju Ctrl + U;
  4. "Simboli" loga meklēšanas sadaļā ierakstiet Amazon vai tā abreviatūru #AMZN;
  5. uzklikšķiniet uz atrastā Simbola un dodieties uz sadaļu "Rādīt Simbolu";
  6. kad tas tiks izdarīts, Amazon jeb Google akcijas tiks pievienotas Jūsu "Tirgus apskats" sarakstam;
  7. ar peles labo pogu noklikšķiniet uz Amazon simbola "Tirgus apskats" logā un izvēlieties "Jauns rīkojums";
  8. šajā logā Jūs variet izvēlēties darījuma apjomu, stop loss un take profit līmeņus.
  9. kad visi obligātie parametri tiks aizpildīti, noklikšķiniet uz pārdot, lai atvērtu Amazon akciju pārdošanas darījumu;

Atverot pārdošanas darījumu, Jums būs iespēja nopelnīt uz Amazon akciju vērtības samazinājuma! Lai atvērtu pārdošanas darījumu ar Amazon, Jums vajadzētu lejupielādēt kādu no Admiral Markets piedāvātajām tirdzniecības programmām un atvērt Trade.MT5 vai Trade.MT4 kontu. Ar šo kontu palīdzību Jums būs piekļuve Amazon akciju cenas starpības līgumiem (CFD).

Ja vēlaties iegādāties Amazon reālās akcijas ar Admiral Markets un saņemt dividendes no ieguldītā, tad Invest.MT5 konts ir domāts tieši Jums. Lai atvērtu kontu, vienkārši noklikšķiniet uz zemāk redzamā banera un aizpildiet elektronisko pieteikuma veidlapu.

Kā tirgot Amazon akcijas un ETF

Cita noderīga informācija tavai izaugsmei

Par Admiral Markets

Admiral Markets ir vairākkārtējs starptautisku apbalvu ieguvējs, globāli regulēts Forex un CFD brokeris, kas piedāvā tirdzniecību ar vairāk, kā 8000 finanšu instrumentiem izmantojot pasaulē populārākās tirdzniecības platformas MetaTrader 4 un MetaTrader 5. Sāc tirgot jau šodien!

Atruna: Sniegtie dati satur papildu informāciju attiecībā uz analīzi, prognozēm vai citiem datiem vai informāciju (turpmāk "analīzi"), kas publiskota Admiral Markets mājaslapā. Pirms investīciju lēmumu pieņemšanas, lūdzu, ņemiet vērā, ka:

  1. Analītika publicēta tikai informatīviem mērķiem un nav uzskatāma par personīgu piedāvājumu, ieteikumu vai aicinājumu pirkt vai pārdot kādu no finanšu instrumentiem.
  2. Jebkuru investīciju lēmumu klients veic pats. Admiral Markets nav uzskatāms par atbildīgu jebkuru zaudējumu gadījumā, neskatoties uz to, vai lēmums ir vai nav balstīts uz analītiku.
  3. Jebkuru šādu analītiku sagatavo neatkarīgs analītiķis (turpmāk "Autors"), balstoties uz personīgo viedokli.
  4. Lai nodrošinātu klienta interešu aizstāvību, Admiral Markets apstiprinājusi attiecīgas iekšējās procedūras, lai novērstu un pārvaldītu interešu konfliktus.
  5. Lai nodrošinātu analītikas avotu uzticamību, tiek izmantoti visi iespējamie saprātīgie līdzekļi, lai nodrošinātu, ka visi analītikas avoti ir uzticami un visa informācija ir pilnīga, Admiral Markets negarantē šādas analītikas pareizību vai pilnību. Jebkuri minētie skaitļi, saistīti ar pagātnes rezultātiem, un nav attiecināmi uz nākotnes rezultātiem.
  6. Analītikas rezultāti nav uztverami kā garantija no Admiral Markets puses, ka klientam būtu jāgūst peļņa no šīm stratēģijām vai ar tām saistītie zaudējumi būtu ierobežoti.
  7. Jebkurš vēsturisks sniegums, kas norādīts šajā publikācijā, nav uzskatāms kā garantija no Admiral Markets puses jebkādam nākotnes cenu kustībām tirgū. Finanšu instrumenta vērtība var gan pieaugt, gan sarukt un šīs vērtības saglabāšana netiek garantēta.
  8. Analītikā iekļautās prognozes var tikt pakļautas papildus maksai, nodokļiem vai citām izmaksām, atkarībā no publikācijas. Admiral Markets sniegto pakalpojumu izcenojumi ir publiski pieejami Admiral Markets mājaslapā.

Finanšu instrumenti, kuru tirdzniecībā tiek izmantots kredītplecs (tajā skaitā cenu starpības līgumi) ir spekulatīvas dabas un var radīt gan peļņu, gan zaudējumus. Pirms investīciju lēmumu pieņemšanas, aicinām konsultēties ar neatkarīgu finanšu padomnieku, lai pārliecinātos, ka izprotat saistītos riskus!